2013. szeptember 25., szerda

7. fejezet One Less Lonely Girl?

Drága Olvasóim!
Igen tudom a hétvégi rész kimaradt,de most hoztam egyet,mert itthon vagyok betegen és volt időm gyorsan megírni a 7. fejezetet. Sokak örömére ebben a fejezetben,már Justin Bieber is benne lesz. Komikat,pipákat és feliratkozókat is várok! Jó olvasást! I hope you like it! :*
XoLove Sophie


Lana Brooks

A bakstage-ben nagyon nagy a felfordulás,mindenki nagyban készül a mai különleges koncertre. Elenor és Lilly között állva figyelem a körülöttünk elrohanó embereket. Nincs mese,ez már a koncert napja. A színház előcsarnokában és az épület előtt,azon szerencsés rajongók sorakoznak,akiknek lehetőségük nyílt egy bizonyos sorsolás alkalmával a nyertesek körében ünnepelni.
-Mindig ekkora a felfordulás?-fordulok Elenor-hoz,aki éppen a kávéját szürcsöli.
-Általában.-vonja meg a vállát.-De nincs ennyi biztonsági,mivel csak a fiúk vannak,de mivel ma itt van Demi,a Little Mix,Cher és Justin is,kell a sok testőr.
-Justin?-húzom fel a szemöldökömet.
-Igen Justin,mint Justin Bieber.-magyarázza. Szent szar! Ezt vagy nem mondták a fiúk,vagy csak elfelejtettem,de Úr Isten! Érzem ahogy a pulzusom a fellegekbe szökik. Soha nem gondoltam volna,hogy eljutok egy Justin koncertre. Jó,nem nevezném magamat fan-nak,de szeretem Justint,mint a zenéjét,mint alapból magát a srácot.
-Justin Bieber?-vékonyodik el Lilly hangja. Ja igen,ő minden porcikájában Belieber.
-Nem tudtátok?-vág értetlen arcot El.
-Nem.-motyogom.-Szükségem van egy kávéra,mindjárt jövök. Kértek valamit?-fordulok hozzájuk.
-Én gumicukrot.-jelentkezik Lilly. Hát persze,mi mást. El-re nézek aki megrázza a fejét és felemeli a kávéját. -Szóval akkor csak egy kávé és egy gumicukor.-bólintottam,majd belemerültem az embertömegbe.
Ki gondolná,hogy egy ilyen koncert alatt kész öngyilkosság már csak a büféhez is eljutni. Mondjuk lehet,hogy ez tök természetes,csak én vagyok az,aki eddigi 18 éve során egyetlen nagyszabású koncerten sem vettem részt még ha akartam sem. Szinte már lihegve értem oda a büféhez és adtam le a rendelésemet Normannak aki nevetve nézte a bénázásomat.
-Sok itt az ember-mondom neki-Túl sok.-teszem hozzá,mikor valaki oldalba vág a könyökével.
-Meglehet.-nevet,majd már lép is a következő emberhez. Óvatosan fogom meg a kávémat,majd a számba veszem a nyalókámat és a szabad kezembe Lilly nyalókáját. Tudom nyalóka nem kellene,de hát mégis. Magamat is meg kell lepnem valamivel. Teljesen felkészülve kész vagyok elindulni,amikor valami forrót érzek a mellkasomon. Az ital végigfolyok a testemen és éget a ruhán keresztül. Elejtem a kávémat és a gumicukrot meglepettségemben,amik nagy csattanással esnek a földre.
-Úr isten annyira sajnálom!-mondja a férfi. Végignézek magamon,de bár ne tettem volna. A blúzomon végig folyt a kávé az alján pedig csöpögött a cipőmre. Éreztem,ahogy az adrenalin kezd áramlani bennem és,hogy fél percem van és robbanok.
-Úr isten ez Scooter Braun!-kiáltotta valaki,mire az előttem álló férfi rohanni kezdett engem is maga után rángatva. Életemben nem rohantam még így. Az még nem is lett volna nagy baj,ha rohanunk,csak hogy elől mentünk mi,rajtam folyt a kávé,mögöttünk meg vagy tíz lány,akik Scooter nevét kiabálták. Mondjuk megkell hagyni,hogy ismerős a név. Két biztonsági között vágunk át,majd egy öltözőbejáratánál állunk meg. A minket üldöző lánybanda,már rég eltűnt,mi meg kifújhatjuk magunkat. Lihegve támaszkodok meg az öltöző ajtajánál. Örök hála,hogy nem magassarkút vettem fel.
-Ki maga?-lihegem,miközben még több ember jön-megy körülöttünk a műsorra készülődve. Mosolyra húzódik a szája és az ajtóra néz "Justin Bieber" áll az öltöző ajtaján.
-Szent szar.-nyögöm ki,majd újra a pasira nézek.-Scooter Braun? Maga Az a Scooter Braun?-tágulnak ki a pupilláim. Szentséges szar.
-Jövök neked egy kávéval,egy nyalókával és egy gumicukorral,meg egy pólóval.-mutat rám,majd int,hogy kövessem az öltözőbe. Zavartan nézek rá,ez most komolyan azt akarja,hogy mennyek be Justin öltözőjébe? Annak a Justinnak az öltözőjébe?
-Gyere már,evvel tartozom.
-Nem vagyok nagy rajongó szóval...
-Kell másik póló vagy sem?-kérdezi,és érzem,hogy kezd fogyni a türelme.
-Megyek-adom be a derekam és belépek az öltözőbe. Öltözőbe? Finoman fogalmazok,ha ezt mondom. Első látásra hat embert pillantok meg amikor belépek,de nagyon senkinek nem tűnik fel,hogy egyel többen lettek általam a szobában.
-Scooter a kávé?-lép oda hozzánk egy fiatal alacsony termetű nő. Ő bizonyára Pattie, Justin mamája.
-Hát tudod...-kezdte kimagyarázna magát. De nem találta a megfelelő szavakat,így egyszerűen csak rám mutatott.
-Ezt nem hiszem el.-forgatta a szemeit Pattie,majd Scooter-el egymásra néztek és elkezdtek nevetni. Hát igen,tudom iszonyat vicces,fortyogott a belső énem. Persze a hangos nevetésre a kanapén ülő két fiú is felfigyelt,akik először nem értették a helyzetet,majd rám néztek és ők is elkezdtek nevetni. Azt hiszem Ryan és Chaz,mit ne mondjak szépen bemutatkoztak. Persze a hangzavarra Justin is előlépett egy kissebb zugból így már ő is rajtam nevet. Az egész öltöző rajtam szakad,vagyis Scooter-en,vagy mit tudom én. Mondd meg nekik kislány! biztat egy belső hang. Meg ne tedd! szól rám a jobbik felem. De jó,már magamban is beszélek.
-Na jó én mentem.-fordulok meg és az ajtó felé veszem az irányt.
-Hé ne menny-szól utánam Scooter,mire megfordulok ő meg újra nevetésbe tör ki.
-Akkor mondd meg,hogy hívnak.-bököm ki,mire a nevetés halkabb lesz,mire a végén már senki sem nevet Scooter meg zavartan méreget engem.-Hát kösz szépen.-csapok a combomra.-Ennyit azért simán megérdemelhettem volna. A nagy Scooter Braun,aki képes eligazgatni egy tinisztár életét,de két kávét nem képes anélkül megfogni,hogy rá ne borítaná valakire. Ráadásul-emelem fel a kezemet jelezve,hogy még nem fejeztem be.-Elrángatsz egy öltözőbe,ahol mindenki kiröhög. Tehát,sem kávém,sem gumicukrom,sem nyalókám,lefogom késni a barátaim koncertjét és még a felsőmet is dobhatom ki.-fakadok ki. Mindenki zavartan néz. A légzésemet próbálom a helyére tenni. Az egyik belső énem a hüvelykujját feltartva örül,a másik meg a fejét veri a falba.-Egyébként Lana. Lana Brooks a nevem.-fejezem be,majd az ajtót magam után becsapva kiviharzok a folyosóra. A backstage folyosóján kávétól és dühtől fortyogva rohanok a fiúk öltözője felé. "One Direction" áll az ajtón. Óvatosan kopogok. Bentről vokalizálás és más különféle hanggyakorlatok hallatszódnak ki boldogítva a kint járkálók hallójáratait. Kinyitom az ajtót és belépek,már mindenki ott van. Lilly és Elenor az egyik fotelban ülnek a fiúk pedig Paul előtt veszik át a dalokat,mielőtt fellépnek. 10 perc mondja be a hangosbemondó.
-Úr isten Lana,hogy nézel ki?-tágul ki Lilly szeme.
-Ne mondjatok semmit!-emelem fel a kezemet,nincs energiám még több röhögéshez.
-Oké,de nem kell egy másik póló?-mosolyog Elenor finoman.
-Add!-nyúlok a ruhadarabért. A fiúktól elköszönünk és megbeszéljük,hogy a koncert után még beszélünk,majd ott leszünk a tömegben címszó alatt távozunk az öltözőből.
-Nem fogod elmondani mi történt veled ugye?-nevet Lilly,mikor beérünk a mosdóba.
-Nem,nem fogom.-veszem át a felsőmet,majd a két lánnyal együtt a színházterembe vettük az irányt,hogy mi is részt vehessünk ezen a nem mindennapi koncerten.

A hangulat tetőfoka már akkor az egekbe szökött,mikor az első fellépő Cher Lloyd lépett a színpadra hatalmas show-t maga mögött hagyva. Ezután Demi,majd a Little Mix kápráztatta el a szerencsés rajongókat maguk mögött hagyva a két,úgy is mondhatni konkurencia fellépőt. A fiúk hatalmas műsort tudhattak maguknak a lányokkal meg végigénekeltük az egészet,nekem a kedvencem viszont a Rock Me volt. A végére már csak Justin maradt.
-Hé Lana,mi a baj?-lökött oldalba Lilly.
-Mi lenne?-próbálom túlkiabálni a mellettünk lévő Belieber tábort,mikor Justin elkezd énekelni.
-Szinte kinyírod Biebert a tekinteteddel.-magyarázza El. Ó,ha tudnák.
-Hát nincs vele semmi bajom.-tagadom az igazságot.
-Oké-nevet Lilly,majd teli torokból énekelni kezdi a Beauty and a Beat-et. Mi tagadás Justin is eszméletlen jó volt,mondjuk az,hogy kiröhögött az csak nem fog rontani a teljesítményén.
-Oké Lányok-Fiú,hogy vagytok?-szólítja meg a tömeget Justin,mire hatalmas sikítozás kerekedik.
-Azt kérdeztem,hogy vagytok,nem azt kértem,hogy kezdjetek el kiabálni.-próbálja meg újra,de újra csak sikoltozást kap.
-Tudjátok mit? Felejtsétek el.-neveti el magát.-Szóval-folytatja.-Itt van köztetek valaki,aki ellen egy kisebb merényletet követtünk el még a koncert előtt és ezúton is szeretnénk bocsánatot kérni,de főleg Scooter.-oh milyen megható,várjunk csak ez rólam dumál!-Szóval Lana,kérlek gyere fel a színpadra,te vagy a mai One Less Lonely Girl!-mondja Justin,mire az ereimben megfagy a vér. Szent szar!-Lana,gyere elő ne bujkálj!
-Úr isten Lana,Justin téged akar.-sikítja Lilly.
-Én ki nem megyek oda.-szögezem le.
-Dehogynem!
-Nem!
-De!
-Nem!
-De!
-Nem!
-De! Vagy máskülönben a biztonságiak fognak odavinni.-szól közbe El.
-Mi?
-Szerintem Bieber az előbb a fiúkkal beszélt és téged keresnek most.-rántja meg a vállát.
-Ád 1:Bieber nem "késleltetné" a koncertet avval,hogy engem keres, ád 2: a fiúk sem tudják pontosan,hogy hol vagyunk szóval...
-Itt vagyunk fent a 4-es páholyban-mondja Lilly a telefonba.
-Te meg mit csinálsz?-ütöttem ki a készüléket a kezéből.
-Egy: Niall kérdezte hol vagyunk,Kettő: A telefonom!!
-Basszus.-sütöttem le a szemeimet.
-Melyikőjük Mrs. Brooks?-lépett a hátunk mögé egy biztonsági. A lányok egy egyszerű mozdulattal rám mutattak.-Kérem jöjjön velem.-nézett rám,majd elindultunk a színpad felé. Hallottam,hogy beszél valakivel jelezve,hogy megtaláltak. A színpad mögé érve a fiúk értetlen tekintetével találkoztam.
-Te ismered Biebert??-esett nekem Harry.
-Egyszer találkoztam vele.-védekeztem.-És akkor is kiröhögött,most meg teszi itt magát.-fakadok ki.
-Szia Lana.-kocogtatja meg valaki a vállamat. Megfordulok és Scooter-el találom szemben magamat. Őszintén,már csak ez hiányzott!
-Scooter.
-Felmennél kérlek,te jössz.-mutat a színpad felé.
-Scooter. Nem vagyok hajlandó felmenni! Nincs kedvem,válasszon mást,ha annyira ragaszkodik ehhez a dalhoz.-tárom szét a karomat.
-Kérlek.
-Nem. És nem nyitok vitát!-lépek a fiúk mellé.-Válasszon mást Scooter!
-Rendben.-feladja. Lana kontra Scooter Braun egy-nulla. A koncert utolsó előtti dalaként végül felcsendül a One Less Lonely Girl,kinek személyében egy szerencsés Belieber-t tisztelhet a közönség. Feszülten állok a fiúk mellett,akik még mindig nem értenek semmit. Közben a Mix lányok is megjönnek,mögöttük Demi és Cher beszélget a nagy fináléról.
-Mit fogtok énekelni?-fordulok Louishoz.
-A Send it On-t direkt erre a koncertre írták nekünk.
-Király.-mosolygok. A következő percben a fiúk is felmennek a színpadra Justin mellé és kezdetét veszi a finálé. Aranyos dal meg kell hagyni.

-Király volt a koncert!-nevetve megyünk be a fiúk öltözőjébe,miután a lányok is csatlakoztak hozzánk.
-Próbálkozunk.-szerénykedik Zayn.
-Jól megy-kacsintok,mire elneveti magát.
-Jössz már Lana?
-Hová?
-Öltözni-magyarázza Lilly.
-Öltözni?
-Jaj,nélkülem olyan vagy mint egy rakás szerencsétlenség.-neveti el magát.-Az afterpartyra. Tudod.
-Nem felejtetted el ugye?-kérdezi Harry.
-ÁÁÁÁ dehogy...pf...de.-vallom be,majd barátnőm és El után sietek,hogy hazamenjünk és elkészüljünk az esti bulira.
A koncert utáni afterparty neves szórakozóhelyen volt. Mind kitettünk magunkért,hogy ne okozzunk
csalódást. Elenor sokat segített a megfelelő ruha kiválasztásában ami végül egy fehér,fekete csipkével szegélyezett mellény és egy fekete rövidnadrág volt,a hajamat besütöttük és egy arany fülbevalóval és egy fekete magassarkúval egészítettük ki az összeállításomat. Izgatottan léptem ki a limuzinból (!) amit a fiúk küldtek értünk. Rengeteg ember volt már bent és mindenki nagyon jól érezte magát. A fiúk keresésére indultunk.
-Szerinted hol vannak?-próbáltam túlkiabálni a tömeget,hogy El is értse.
-Szerintem béreltek egy boxot,de fogalmam sincs.-vonta meg a vállát. Így egy olyan box keresésére indultunk,amiben öt fiú ül. Mit ne mondjak sok ilyen box volt! De a végén csak megtaláltuk őket.
-Sziasztok!-köszöntünk nekik. Mindenki visszaköszönt kivéve Harry-t,aki éppen egy lánnyal folytatott aktív társalgást.
-Lana,mesésen nézel ki!-köszönt,mikor feltűnt neki,hogy mi is itt vagyunk.-Hagy mutassam be a ma esti beszélgetőtársamat.-nevetett. Tuti volt már benne egy pár feles.-Lana,ő itt Tiffany. Tiffany,ő itt Lana.-mutatott be minket egymásnak. És akkor felismertem. Ő volt az. Tiffany Stark.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése