2013. augusztus 20., kedd

4. fejezet Medencés buli?

Drága Olvasóim!
Hát nem gondoltam volna,hogy ilyen gyors leszek,de ha már így alakult akkor parancsoljatok itt is van. Itt is fogadom a pipákat,de kérlek kommenteljetek is,mert most 1 komi után lesz csak következő rész és még nagyon az elején vagyunk szóval szerintetek megéri egyáltalán folytatni? Ha igen,akkor ajándékozzatok meg a véleményetekkel,ha nem akkor is! :)
XoLove Sophie

Lana Brooks

Louis és Eleanor
A fiúk nagyon rendesek voltak velem az elmúlt napokban. Mindig elmentem amikor tudtam a koncert próbáikra és közben megismerkedtem egy pár emberrel például a gyönyörű Demi Lovato-val. Egyszerűen fantasztikus ez a lány! Imádom a zenéit és az előadásmódját! Éppen a Made in the U.S.A. című számot gyakorolta amikor a srácok léptek mellém.
-Hé Föld Lana-nak!-hallottam meg Louis hangját és megfordultam. Az öt fiú öt gyönyörű lány társaságában állt mögöttem.
-Sziasztok!-köszöntem.
-Lana,ők itt a Little Mix tagjai, Jesy,Jade,Leigh és a barátnőm Perrie-mutatta be nekem a lányokat Zayn,immár személyesen.
-Sziasztok Lana vagyok.-köszöntem nekik,majd meglepetésemre mindegyikük egy hatalmas öleléssel köszöntött.
-Örülünk,hogy megismerhetünk végre élőben,már nagyon sokat hallottunk rólad.-nevette el magát Perrie,majd a mögöttem álló Harry-re sandított.
-Hát remélem csak szépet és jót.-nevettem el magamat.
-Viszont mi megyünk,mert kezdődik a próbánk sziasztok fiúk.-köszöntek el a lányok és az öltözők felé vették az irányt. Így ott maradtam a fiúkkal és egy másik lánnyal.
-Utálom,ha én vagyok az utolsó-morgolódott Louis,majd a derekánál fogva elém vezette az említett lányt.-Lana engedd meg,hogy bemutassam neked az elragadó,gyönyörű,csodálatos és...
-Louis hagyd már abba!-szólt rá a lány nevetve.
-Szóval ő itt a barátnőm Eleanor.-mutatja be nekem a lányt aki egy öleléssel köszönt.
-Szia.-köszönök neki is.
-Lányok legyetek jók,majd még beszélünk sziasztok.-köszönt el Louis,majd egy puszit adott barátnője arcára és távoztak a folyosóról.
-Édesek vagytok együtt.-fordulok Eleanor-hoz. Válaszul elmosolyodik és,mintha egy kicsit el is pirulna.
-Nem jössz el velem kávéért?-kérdezi.-Itt van szemben a színházzal.
-De persze.-egyezek bele,majd a hatalmas előcsarnokon keresztül távozunk a gyönyörű épületből.

-Te is ott leszel jövőhéten a koncerten?-nyújtja át nekem Eleanor a shake-emet amire nagy nehezen sikerült rábeszélnie.
-Igen,itt leszek. És voltak olyan rendesek,hogy megengedjék,hogy az egyik barátnőmet is elhozzam.-mosolyogtam és eszembe jutott a jelenet,amikor elmondtam Lilynek,hogy jöhet velem a koncertre.
-Ugye most csak szórakozol velem?-hüledezett,miután közöltem vele.
-Nem Lily,tényleg jöhetsz! És szeretném ha jönnél!-mondtam neki,mire szó szerint a nyakamba ugrott.
-Köszönöm szépen Lana!
-Igazán nem tesz semmit.-mosolyogtam.
-De ez mégis hogyan?-hüledezett tovább.
-A színházba fognak egy ilyen nagy koncertet tartani,ahova kifognak sorsolni embereket a követőik közül twitteren.-magyaráztam.-És mi ketten már biztos ott leszünk,de ki kell majd öltözni,mert utána meg valami buli lesz és oda is meghívtak.-fejeztem be,mire még jobban elkerekedett a szeme.
-Wáó-csak ennyit tudott mondani,mert mennünk kellett órára.
Elmosolyodtam az emlékre. Eleanor-al leültünk és beszélgettünk még egy darabig mielőtt visszaindultunk volna a fiúk próbájára.
-Már értem miért áradozik rólad annyit Harry-mosolyodik el.
-Micsoda?-hökkenek meg,mire a shake megakad és köhögni kezdek. Eleanor gyorsan a segítségemre siet és jól hátba vereget.
-Jól vagy?-néz rám kérdően.
-Persze,és köszi-húzom egy amolyan "Köszi,hogy nem hagytál meghalni" mosolyra az arcomat.-De mit csinál Harry?-térek vissza a témához.
-Áradozik.
-Áradozik? Rólam biztos,hogy nem! Miért áradozna? Miket mond?-hadarom el,majd egy gyorsat kortyolok az előttem lévő mennyei italból.
-Ha zavarban vagy vagy ideges vagy mindig ezt csinálod?-nevette el magát El.
-Micsodát?-húzom fel a szemöldökömet.
-Hadarsz,hebegsz,tereled a témát tudod ilyenek.
-Nem terelem.
-Szóval akarod tudni?
-Igen.
-Igazából már aznap este nagyon fel volt dobva,de nem értettük,hogy miért. Aztán elkezdett ott magyarázni egy csajról,aki szép,eszméletlen,utána újra jött a szép,aztán gyönyörű voltál aztán meg elképesztő. Őszinte leszek azt hittük be van rúgva vagy valami hasonló,de nem volt. És igaza volt tényleg nagyon szép vagy-mosolyodik el és érzem,hogy teljesen elönti a pír az arcomat.
-Nem biztos,hogy rólam beszélt...
-Lana,a nevedet hajtogatta folyamatosan,meg,hogy "Miért vagyok ekkora idióta?! Legalább a teljes nevét megkérdezhettem volna!" meg,hogy "Meg kell találnom!" és fekete ruha volt rajtad és ki volt vasalva a hajad nem?-húzta fel a szemöldökét.
-De akkor az tényleg én voltam.-nevettem el magamat.
-Na látod!-nevet velem együtt.-Meg ahogy rád néz,tetszel neki Lana. Látom rajta.-mosolyodik el,majd feláll.-Gyere ideje visszaindulnunk.
-Rendben mennyünk.-álltam fel én is,majd követtem a fiatal lány karcsú alakját egészen a szomszéd épületig.

Éppen visszaértünk a fiúk próbájának végére. Gondoltam illik elköszönni,így is tettem,majd hazafelé vettem az irányt. Egész úton azok a dolgok jártak a fejemben amiket Eleanor mondott. Tényleg tetszenék Harrynek? Nem is tudom,hiszen oké,hogy szerintem ez már barátságnak nevezhető ami köztem és a banda tagjai között van,de kétlem,hogy Harry Styles-nak pont egy ilyen magamfajta lány kellene. Hiszen elég ha csak végignéz rajtam az ember. Semmiben nem vagyok különleges nagyon,legalábbis nincsen szőke hajam vagy hatalmas kék szemeim,vagy a kettő egyszerre. Akkor miért pont én kellenék neki? Sehogy sem tudtam összerakni magamban a képet,hogy valaha is egy párt alkothassunk bármilyen formában. Hiszen nézzük csak meg a többi tagot. Niall és Liam jelenleg igaz szingli,de ott van Zayn akinek egy gyönyörű és tehetséges híres barátnője van,aki nem mellesleg nagyon szép szőke hajkoronával rendelkezik. Louis és Eleanor kapcsolata meg azért olyan tökéletes amilyen,mert őket az ég is egymásnak teremtette. Ők úgy remekek együtt ahogy vannak és az ő kapcsolatukat semmi nem ronthatja el. De itt vagyok én Lana Brooks,aki éppen az ellen küzdök foggal körömmel,hogy nem vagyok Harry Styles titokzatos barátnője,de mégis egyre többet lógok a fiúkkal. Nem baj,akkor holnap nem megyek el suli után a próbára. Bár nem hiszem,hogy észrevennék a hiányomat. Hazaérve megcsináltam a házimat majd felhívtam Lily-t hogy nincs kedve e átjönni egy picit hozzám.
-Bocsi Lana,de éppen Cody-nak kell segítenem. Bocsi.-szól bele.
-Semmi baj,hát jó szórakozást.-szólok bele.-Egyébként mit csináltok?
-A ma esti bulira segítek kirakni a cuccokat Cody-nak. Fárasztó,de nagyon...-válaszol.
-Buli?-ez teljesen új infó.
-Igen,te is jössz ugye? Csak mert a múltkor nem válaszoltál.
-Nem is mondtál...
-Lana-val beszélsz?-hallok meg a vonal túlsó végéből egy távoli hangot.
-Az Cody volt?-kérdezem.
-Igen vele beszélek.-kiabálja,úgy hogy el kell tartanom a fülemtől a készüléket,ha szeretnék még hallani az életemben.-És igen Cody az. Azt üzeni,hogy reméli,eltudsz jönni a mai bulira,mivel a múltkor már szólt,hogy megvagy hívva.
-Szerinted mennyek?-kérdezem.
-Mindenképpen. Nem akarok unatkozni.-vallja be. Sajnáltam Lily-t mindenki tudta,hogy velünk egy idős,de úgy kezelték sokszor mintha jóval fiatalabb lenne nálunk.
-Rendben,de mit vegyek fel?-teszem fel a fogas kérdést.
-Tudod mit,nem érdekel a pakolás. Átcuccolom a munkát Cody idióta haverjainak és átmegyek hozzád,hogy elkészüljünk oki?-kérdezte és mintha egy dobozt dobott volna le a földre.
-Felőlem.-mondom. Köszönünk majd leteszem és felrohanok a szobámba,hogy előkészüljek valamennyire.
Míg vártam Lily-re gyorsan megfürödtem és megmostam a hajamat. Éppen kiléptem a zuhanyzóból mikor a csengő dallamos hangját hallottam meg. Gyorsan magamra kaptam a köntösömet és lerohantam a bejárati ajtóhoz. Lily meglepetten mérte végig a "szerelésemet" majd megrántotta a vállát és felmentünk a szobámba.
-Szerinted mit vegyek fel?-kérdeztem,majd a szekrényem elé álltam.
-Nem kell túlozni,szóval valamit amiben jól érzed magadat,de valamivel merészebb,mint a sulis cuccok.-magyarázza.
-Más szóval,nem mini,de nem is nagykabát.-nézek körbe,majd meg is találom a számomra megfelelő darabokat. Egy kissé átlátszó fehér inget vettem fel egy mintás nadrággal amit egy egyszerű barna saruval vettem fel. Végül a hajamat kiengedtem,semmi hajvasaló vagy hajsütővas csak a megszokott Lana hullámok. A szememet fekete tussal és spirállal emeltem ki hozzá egy finom rózsaszín leheletnyi szájfényt tettem fel.
-Hogy festek?-kérdeztem Lily-t aki éppen az egyik divatmagazinomat olvasta.
-Mesésen,mintha ebből léptél volna ki-emelte fel a magazint. Elnevettem magamat.
-Te így leszel?-kérdeztem.
-Igen,csak ezt megkaphatom?-nyúlt a pilótaszemüvegem után,ami tény és való remekül állt a mai szettjéhez. Bólintottam,hiszen szívesen oda adok én bármit,ha vissza is kapom és tudtam,hogy Lily kétségkívül visszafogja adni Tiffany-val ellentétben aki rendszeresen viseli az egyszer-egyszer kölcsönkért kiegészítőimet.
-Mikor indulunk?-kérdezte.
-Azonnal csak írok anyuéknak,hogy tudják merre vagyok.-vettem elő egy cetlit amire az üzenetemet írtam. Leírtam,hogy Lily-vel és,hogy Cody-hoz megyek,és majd,hogy jövök és ha bármi van-ami persze nem lesz-akkor hívom őket,hogy azonnal tudjanak róla. Felragasztottam a hűtőajtóra,majd szóltam Lily-nek,hogy kész vagyok így azonnal elindultunk. Az út csöndesen telt néha-néha szólaltunk meg akkor is valami iszonyat fontos észrevételünk volt,mint például "Nézd,az a felhő tök olyan,mint egy hatalmas nyuszi" és tényleg olyan volt,mint egy hatalmas nyuszi! Mire a házhoz értünk alaposan kitárgyaltuk szegény felhőt.
-Végre,hogy itt vagy Lily,még egy csomó dolgot el kellene intézned a bulival kapcsolatban meg...-lépett ki az egyik szobából Cody a telefonját nyomogatva. Viszont amint meglátott minket azonnal zsebre vágta a készüléket és mosolyogva indult felénk.-Á Lana,örülök,hogy eljöttél. De,hogy hogy ilyen korán csak egy óra múlva kezdődik a buli.-mosolygott zavartan.
-Lily nálunk volt,segített nekem elkészülni.-magyaráztam,de nem hagyott nyugodni,hogy a fiú így bánik a lánnyal.-Csak egy kérdés,hogy értetted,hogy Lily-nek el kell intéznie dolgokat?-kérdeztem egy hatalmas mosollyal az arcomon.
-Hát,tudod-dadogott.
-Cody szerint én vagyok a legmegfelelőbb a bútorok tologatásához a haverjaik helyett akik gondolom már most a szendvicseken élősködnek ugye tesóm?-kacsintott egyet Lily és bele bokszolt Cody vállába.
-Akkor segíthetek valamit?-fordultam Lily-hez.
-Nem azért jöttél,hogy pakolássz.-rázta meg a fejét.-Nem,ha segíteni akarsz akkor tartsd rajta a szemedet a fiúkon a konyhába és ne engedd,hogy idő előtt megegyék a kaját.
-Rendben,de komolyan ha segítség kell akkor...-kezdtem,de már tolt is a konyha felé.
-Menny,ha bármi kell szólok ígérem!-nevetett,majd el is tűnt. A konyhában egy nagy tálon szendvicsek voltak körülötte meg Cody három haverja,bár ha pontosítani akarok inkább,csak a maradék szendvicsek voltak ott. Jace éppen Dave arcába dobott egy szalámit amit utána hatalmas röhögés követett. Na jó ez undorító! Hajrá Lana,vedd át az irányítást!
-Sziasztok fiúk mit csináltok?-lépek közelebb,de észre sem vesznek. Dave az előző dobás hatása alatt van még,de viszonzás képen egy szendvicset vág Jace arcába. Abban a pillanatban,hogy a kenyér leesett a fiú arcáról rajta kívül mindenki elkezdett nevetni,beleértve engem is. Jace szitkozódott a hajáról meg mindenről mi meg csak nevettünk.
-Hé Austin nézd csak ki van itt.-szól oda a haverjának Dave,mire az említett srác felém fordul.
-Hopp egy utánfutó.-röhögi el magát Austin ezen az orbitálisan nagy poénon.-Mi az hol marad az elől járó?
-Nem értem mire célzol.-vonom fel a szemöldökömet,pedig nagyon is jól értettem.
-Hol van Mrs. Picsa? Ha így már érted dága-röhögi el magát.
-Már egy ideje nem vagyunk barátok,ha nem vetted volna észre,és hagyd abba a szendvics zabálást.-verem ki a kezéből az említett ételt,ami-természetesen-a vajas oldalával lefelé esett le. Austin először a szendvics maradványra majd rám néz.
-Na ide figyelj cica.-lép közelebb hozzám. Automatikusan hátralépek,de szerencsétlenségemre a hátam a konyha pultat érinti.-Egy,hagyjál engem szépen békén! Kettő,ne te akard megmondani nekem,hogy mit csináljak mert nem lesz annak jó vége. Megértetted?-suttogta a fülembe. Aprót bólintottam.-Helyes. Gyere Dave keressük meg Jace-t.-szólt oda a másik srácnak és elindultak.-Ja és te-fordult vissza hozzám.-Csinálj még szendvicset,mert nem lesz elég.-mosolygott,majd elvett egy újat és végre végleg elhagyta a konyhát.
-Gratulálok Lana-suttogtam magam elé,majd nekiláttam a szendvicskészítésnek.

Úgy egy órán belül mindenki meg is érkezett miután kész lettem a szendvicsekkel. Persze kaptam e miatt egy
Lilyék háza és medencéje
fejmosást Lily-től,hogy ő azt mondta ne csináljak semmit mert nem azért jöttem,de erre még is csináltam. Mikor mondtam neki,hogy de hát a fiúk megették neki meg dolga volt akkor meg azt mondta,hogy akkor sem kellett volna,de a végén megköszönte a segítségemet. Már javában tartott a buli  amikor Tiffany is megérkezett. Pont kint voltam a kertben és Lily-vel beszélgettem a medence szélén mikor megjelent. Egy nagyon csillogós topban és egy mini piros rövidnadrágban haját kiengedte és egy vörös rúzst dobott fel.
-Ne törődj vele.-suttogta oda nekem Lily aki észrevette,hogy Tiffany-t nézem. Persze nehéz volt úgy tenni,mintha észre sem venném,mert a következő pillanatban már ott állt mellettem egy másik "szerencsés" utánfutóval Lexi-vel.
-Szia Tiffany-köszöntem neki.
-Áh Lana észre sem vettelek.-nevetett.-Teljesen beleolvadsz a környezetedbe.
-Nem tudom te,hogy vagy vele,de igaz,hogy már sötét van,de én még így is kiszúrom,hogy fehér tanga van rajtad.-mosolyog rá Lily amivel nem kicsit lepte meg a szőkeséget.
-Fogd be csitri.-köpte oda neki.
-Ne beszélj így vele.-szólok rá.-Nincs jogod hozzá!
-Na és ehhez van?!-kiáltott fel,majd lökött rajtam egyet. Evvel nem is lett volna gond,de a következő pillanatban éreztem,hogy zuhanok és hatalmas csapódással estem bele a medence vizébe. Amilyen gyorsan tudtam feljöttem a felszínre és levegő után kapkodtam.
-Szemét ribanc vagy!-kiabáltam neki,mikor sikerült kimásznom végre a medencéből. Mindenki nevetett. Rajtam nevettek.
-Nyugi Lana,minden rosszban van valami jó.-Ebben például,hogy elmondhatod magadról,hogy életedben először teljesen eláztál egy bulin.-nevetett tovább. És ez már sok volt,itt betelt a pohár. Ahogy elmentem mellette egy laza mozdulattal belelöktem a vízbe. Örömmel töltöttel ahogy láttam,hogy a tökéletes frizurája és sminkje,hogy megy tönkre a víz hatására. És akkor még nem mondtam semmit a drága ruháiról. Az egész társaság minket nézett. Tiffany szemében most láttam a gyűlöletet,de nagyon. Legutóbb akkor láttam ezt,amikor csak második lett a pláza szépségversenyén. Utált veszíteni,vagy éppen ha megalázták. Én a másodikat tettem és lehet,hogy evvel felírattam magamat a feketelistájára,de ennél szebb látványban ritkán van része az embernek. Ami a legjobb az egészben,hogy ezt a többiek is nagyon jól tudták.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése