2014. április 13., vasárnap

Újabb díjak, avagy ezer köszönet

Akik voltak olyan szemfülesek már látták, hogy ezt a bejegyzést már kiraktam egyszer, csak szerencsétlenkedtem, ezért véletlenül kitöröltem... Szóval kaptam két újabb díjat, aminek nagyon-nagyon hálás vagyok! Az elsőt a 'No time for goodbey' - he said as he faded away! Larry Stylons Fanfiction blognak szeretném megköszönni, a másodikat pedig az Justin Bieber - Túl jó barátok nevezetű oldalnak! (:

A díj neve községdíj, amely egyben a legjobb írót is jelenti. Az a célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.


Szabályok:

1. Iratkozz fel a küldő blogjára! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik.)
2. Légy rendszeres olvasója a blognak és kommentelj! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik!
3. Ne küld vissza neki a díjat!
4. Válaszolj öt kérdésére! (Amelyik blogra kaptad, annak az összes írójára vonatkozik.)
5. Írj magadról 5 dolgot, és tegyél fel 5 kérdést! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik.)
6. Majd küldd tovább 5 embernek. Ha nem ismersz annyi blogot, látogass meg egy-két FB csoportot.
7. Minden szabályt kötelességed betartani, mivel ezzel jobbá teszed a többi író életét is. Ezzel a díjjal támogatod őt, hogy ne adja fel amit csinál.
8. Mielőtt kiteszed a díj képét, mindenképp tüntesd fel a következő szöveget; A díj neve községdíj, amely egyben a legjobb írót is jelenti. Az a célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.
9. Köszönjük, hogy hozzájárulsz a továbbításhoz!
10. Ha egyszer visszakapod a díjat, már ne küldd vissza, mert akkor az egy örök körforgás lenne.
11. Kötelességed az egész szabályzatot továbbküldeni, kivétel nélkül!

5 dolog magamról:

  1. 1.       Bika a horoszkópom.
    2.       Örök álmodozó vagyok-főleg matek, kémia és fizika órán jön rám ez a jó szokás. (:
    3.       Ha tehetném mindent egybeírnék.
    4.       Soha nem volt az erősségem az önfegyelem.
    5.       A beszélés nálam a levegő.

Válaszaim:

1. Melyik a kedvenc dalod és miért? Nincs kedvenc, ez hangulat függő nálam.
2. Kire nézel fel és miért? Az édesanyámra, mert erős, céltudatos nő, aki bármit megtesz a családjáért!
3. Mi az életcélod, amit mindenképpen el szeretnél érni? Szeretnék egyszer úgy elmenni egy kirakat mellett, hogy valami olyan van a kínálatban, amihez az én nevem is kapcsolódik.
4. Hiszel valamilyen vallásban? Nem vagyok vallásos.
5. Szereted a 5SOS-t? Egy számukat ismerem, az tetszik. :)

5 kérdésem:

Ha két életed volna, mit tennél velük?
Hogy hangzik a kedvenc idézeted?
Mi volt az első gondolatod, amikor megkaptad ezt a díjat?
Gondolkoztál már valaha azon, hogy komolyabb munkaként űzöd az írást?
Kit tekintesz írói példaképednek?

5 blogger, akinek küldöm:

~már elküldtem nekik!



Szabályok:
1. Írj 11 dolgot magadról.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Tegyél fel 11 kérdést. (az utolsó megszegése miatt feleslegesen nem kérdezek a géptől)
4. Küld tovább 11 embernek. (nem küldöm tovább, mert már nem tudom kinek!)

11 dolog rólam:
  1. Kissebb koromban több cicám is volt.
  2. 2.       Egyszer voltam eddig kórházban.
    3.       Nem tört még el soha semmim. *kop-kop*
    4.       Imádom az Egyszer volt, hol nem volt c. misztik sorozatot.
    5.       Olvastam az SZJG sorozatot.
    6.       Szeretem a pillecukrot.
    7.        Van Instagram alkalmazás a telefonomon.
    8.       10 blogos könyvjelző van lementve a telefonomra.
    9.       Örök kritikus vagyok.
    10.   Tudod, hogy mondják görögül azt, hogy kacsa: papja
    11.   Idősebbnek néznek a koromnál.


11 válaszom:

1.olvasol valamilyen könyvet? J.R.R - Tolkin - A gyűrűk ura
2.mi volt az utolsó könyv amit elolvastál? Leiner Laura - Akkor szakítsunk
3.hány blogot olvasol?  10nél többet.
4.ki a kedvenc énekesed? Selena Gomez és Justin Bieber
5.mi a kedvenc innivalód? Sprite
6.mi a kedvenc állatod? Sok van.
7.van beceneved?  Sophie
8.szereted Justin Biebert? :D
9.magassarkú vagy tornacipő? Mindkettőt imádom - nézni. Magassarkút még nem hordok, könyörgöm 14 vagyok!
10.szőke vagy barna? Barna vagyok.
11.kék vagy zöld? Barna :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése