2014. január 9., csütörtök

Meglepett Boldogságcsomag!

Drága Olvasóim!

Mint látjátok ez nem rész lesz és igazából ez egy különös bejegyzés. Gondolom észrevettétek, hogy eddig nem nagyon csináltam, olyan bejegyzéseket, amikben Hozzátok szóltam. Azok inkább részek előtt vagy éppen a bal oldali menü pontban voltak elérhetőek. Most viszont elhalmozlak Titeket minden féle széppel és jóval (legalábbis remélem)! De haladjunk időrendi sorrendben!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Első fontos dolog:
Éppen kedd volt. Infó órán ültem és végeztem a feladatommal, így úgy gondoltam megnézem mi újság Bloggeren. Elsőre nagyon semmi nem tűnt fel, aztán megnyitottam a blogot és láttam, hogy BieberGirl írt nekem. "Nézz be van neked itt valami! :)" nem tudtam mi az. Erre rámegyek és NAGYON Boldog lettem! Gondolom feltűnt oldalt, hogy jelentkeztem egy versenyre. Hát akkor most PARAPAPAPPA


Lehet sokaknak nem lenne nagy dolog, de nekem az! Hiszen ez egy elismerés (rajtatok kívül, hogy itt vagytok velem), hogy van látszatja és "értéke" annak, amit csinálok!! Ezúton is köszönöm szépen a díjat a What A Dicknek, ami személy szerint, az egyik kedvenc blogom is!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Második fontos dolog: Új Blog!

Tudom, tudom, azt mondtam, hogy míg ezt be nem fejezem, addig nem kezdek bele egy új történetbe. De ez teljesen más! Ég és Föld a Stars Dance és a Shit. blogom története! Ez fanfiction, az pedig nem.
Szóval, ha érdekel titeket, az én drága Jennám élete, akkor kattintsatok IDE!

Prológus a bloghoz:

Ribanc. Szajha. Büdös kurva. Hülye picsa.-vágják a képembe minden egyes nap. Persze ezek még csak a legfinomabb célzások arra, hogy örülnének, ha megdögölnék. Vannak durvábbak is. De könyörgöm, mi a szart kéne tennem, hogy megfeleljek? Bár már tulajdonképpen feladtam ezt a próbálkozást. Hiszen soha nem fognak megváltozni a vélemények. Ha valakit egy átlag amerikai gimiben ilyen szavakkal méltányolnak, akkor annak sosincs jó vége. Minden egyes napon csak az hajt, hogy már csak egy év és eltűnhetek erről a nyomorult helyről. Tudom, hogy sikerülni fog! Bízom benne! Ha akarják ha nem! Nem fogom újra átélni, hogy a halál kapujában legyek. Egyszer bőven elég volt...

Senki élete nem könnyű. Főleg nem Amerikában. De vajon csak egy kiút van ebből a borzalomból...a halálon keresztül? Vagy egyszer véget érhetnek a sorscsapások? A választ mindenki keresi, de nem mindenki jut el oda, hogy meg lelje azt!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Harmadik fontos dolog: Jelena!

Ahány ember, annyi féle képpen élheti meg ezt a hírt. Vannak, akik lélekszámba sem veszik. Mások nem értik. Vannak, kik rühellik. És vannak, kik IMÁDJÁK! 
Hát jómagam, az utóbbi kategóriába tartozom. Ez abból is látszik, hogy a 2 legfontosabb karakterem Ők ketten Selena Gomez és Justin Bieber. Most, hogy újra együtt vannak tehát én nagyon-nagyon boldog vagyok! Remélem, hogy sokáig kifog tartani ez a kapcsolat!





Persze rengeteg minden belekerülhetett volna a mostani ilyen tömörületbe, de szerintem ennyi bőven elég is volt mára. Nem tudom fogok e még, így külön hozzátok szólni, mert én sem szeretem igazán (főleg ha telóról olvasok) hogyha három ilyen bejegyzést is át kell ugranom, ahhoz, hogy tovább tudjak olvasni. De persze aktívan használhatjuk a Chat-et, ha kérdésetek van. Kövessétek a blogot, pipáljatok és éljétek az életeteket!! :)

További elérhetőségeim
(csak ha kellenék)
* van amit ritkán használok, szóval ha ott kerestek és nem jelentkezek, akkor bocsi :S


További szép napot nektek!
XoLove Sophie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése